loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Dostawa

Zamówienia wysyłamy w dni robocze w ciągu 24 godzin od zakupu (zamówienia z zaksięgowaną płatnością lub z płatnością za pobraniem)

.

Przelew

Pocztex Kurier48 - 11 zł

Pocztex Kurier48 odbiór w punkcie (Eprzesyłka) - 8 zł

Kurier DHL - 16 zł

Paczkomat - 10 zł

Paczkomat KRA11MP - 4 zł

Paczkomat KRA120 - 4 zł

Listy polecone - od 7 zł

.

Za pobraniem

Pocztex Kurier48 - 15 zł

Pocztex Kurier48 odbiór w punkcie (Eprzesyłka) - 14 zł

Kurier DHL - 20 zł

.

Więcej

Płatność

Dostępne formy płatności:

.

* Przelew tradycyjny - Alior, Inteligo

* Za pobraniem

* Płatności online:


przelewy24

Koszty wysyłki, czas dostawy

Nie oferujemy wirtualnego towaru - prezentujemy wyłącznie produkty posiadane przez nas na stanie magazynowym.

Wszystkie przedmioty oferowane do sprzedaży na stronie www.krakperfumy.pl są dostępne od ręki i odzwierciedlają nasz aktualny stan magazynowy. Oznacza to, że nie muszą Państwo czekać na sprowadzenie przez nas produktów i możemy ekspresowo zrealizować zamówienie.

 


 

Przesyłki nadajemy wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku następnego dnia roboczego od otrzymania płatności lub wybrania płatności za pobraniem.

Nie nadajemy przesyłek w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy.

Na czas realizacji zamówienia składają się: czas oczekiwania na płatność za zamówienie (zaksięgowanie płatności na naszych rachunkach bankowych lub otrzymanie potwierdzenia wpłaty z systemu płatności online) + czas potrzebny na przygotowanie i wysłanie przez nas zamówienia (do 24 godzin) + czas dostawy przez wybranego w zamówieniu przewoźnika (podany poniżej w opisie przesyłek).

 


 

Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów oraz wybranego przewoźnika. O jego wysokości są Państwo informowani w koszyku zakupowym zawsze przed finalizacją zamówienia.

Aktualny koszt przesyłek w sklepie Krakperfumy w zależności od wybranego przewoźnika:

Przewoźnik Płatność z góry (przelew lub płatność online) Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki) Czas dostawy od wysłania przez nas zamówienia
Pocztex Kurier48 11 zł 15 zł 2 dni robocze
Eprzesyłka 8 zł 14 zł 2 dni robocze
Kurier DHL 16 zł 20 zł 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 10 zł ----- 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny (cena zależy od wagi) od 7 zł ----- 3 - 5 dni roboczych
List polecony priorytetowy (cena zależy od wagi) od 9,5 zł ----- 1 - 2 dni robocze
Paczkomat KRA11MP (ul. Stojałowskiego 1, przy stacji paliw Shell) 4 zł ----- do 1 dnia roboczego
Paczkomat KRA120 (ul. Kazimierza Wielkiego 120, przy stacji paliw Orlen) 4 zł ----- do 1 dnia roboczego

 

 


 

--------------------------------------------------------------

Paczkomaty 24/7. Termin dostawy wynosi do 2 dni roboczych od nadania przesyłki. Waga przesyłki do 25kg.

O dotarciu przesyłki do wybranego w zamówieniu paczkomatu zostaną Państwo poinformowani e-mailem oraz sms-em (prosimy o podanie w zamówieniu aktualnego nr telefonu komórkowego). Przesyłkę można odebrać z paczkomatu przez 24 godziny na dobę. Przesyłka czeka w paczkomacie 72 godziny. Po tym terminie zostaje przekazana do oddziału InPost skąd również można ją odebrać po wczesniejszym kontakcie z firmą InPost: tel. 801400100 lub z telefonów komórkowych 722444000.

W sytuacji kiedy dostawa przesyłki się opóźnia prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki (po wpisaniu otrzymanego od nas w mailu nr przesyłki) na stronie: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

 --------------------------------------------------------------

Listy polecone ekonomiczne i priorytetowe. Termin dostawy listów ekonomicznych 3 do 5 dni roboczych, listów priorytetowych 1 do 2 dni roboczych. 

Listami wysyłamy tylko drobne przedmioty o niewielkiej wadze (miniaturki perfum, podkłady, kosmetyki kolorowe itp.). Listy polecone nie są ubezpieczone. Listy posiadają numer nadawczy pozwalający sledzić je online co w praktyce zmniejsza ryzyko ich zaginięcia do minimum. W przypadku kiedy listonosz nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem zostawia awizo, a list należy samodzielnie odebrać z urzędu pocztowego wskazanego na awizo.

W sytuacji kiedy dostawa listu się opóźnia prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki (po wpisaniu otrzymanego od nas w mailu nr przesyłki) na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl

 --------------------------------------------------------------

Paczkomat KRA11MP (ul. Stojałowskiego 1). Termin dostawy wynosi do 1 dnia roboczego. Waga przesyłki do 25kg.

O dotarciu przesyłki do wybranego w zamówieniu paczkomatu zostaną Państwo poinformowani e-mailem oraz sms-em (prosimy o podanie w zamówieniu aktualnego nr telefonu komórkowego). Przesyłkę można odebrać z paczkomatu przez 24 godziny na dobę. Przesyłka czeka w paczkomacie 48 godzin. Po tym terminie zostaje przekazana do oddziału InPost skąd również można ją odebrać po wczesniejszym kontakcie z firmą InPost: tel. 801400100 lub z telefonów komórkowych 722444000.

W sytuacji kiedy dostawa przesyłki się opóźnia prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki (po wpisaniu otrzymanego od nas w mailu nr przesyłki) na stronie: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Lokalizacja paczkomatu KRA11MP:

 kra11MP

Paczkomat KRA120 (ul. Kaziemierza Wielkiego 121). Termin dostawy wynosi do 1 dnia roboczego. Waga przesyłki do 25kg.

O dotarciu przesyłki do wybranego w zamówieniu paczkomatu zostaną Państwo poinformowani e-mailem oraz sms-em (prosimy o podanie w zamówieniu aktualnego nr telefonu komórkowego). Przesyłkę można odebrać z paczkomatu przez 24 godziny na dobę. Przesyłka czeka w paczkomacie 48 godzin. Po tym terminie zostaje przekazana do oddziału InPost skąd również można ją odebrać po wczesniejszym kontakcie z firmą InPost: tel. 801400100 lub z telefonów komórkowych 722444000.

W sytuacji kiedy dostawa przesyłki się opóźnia prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki (po wpisaniu otrzymanego od nas w mailu nr przesyłki) na stronie: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Lokalizacja paczkomatu KRA120:

KRA120

 


 

Pakowanie przesyłek.

Zamówione produkty owijane są w folię bąbelkową i pakowane w twarde tekturowe kartony. Puste przestrzenie w paczce wypełniane są materiałem zapobiegającym przesuwaniu się przedmiotów wewnątrz przesyłki. Karton zaklejony jest oznakowaną taśmą klejącą. Gwarantuje to Państwu bezpieczne dotarcie Waszego zamówienia w całości. Jak to w życiu jednak bywa sporadycznie może dojść do uszkodzenia przesyłki w transporcie. Dlatego też:

Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki w trakcie odbierania przesyłki od kuriera. Jeśli pudełko jest w znacznym stopniu pogniecione, mokre lub taśmy pakowne są uszkodzone zalecamy otworzyć przesyłkę przy kurierze (lub w urzędzie pocztowym przy pracowniku Poczty Polskiej). Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona wystarczy spisać protokół szkody. Każdy kurier posiada wspomniane protokoły uszkodzenia (są one także dostępne w placówkach Poczty Polskiej, w której odbieramy przesyłkę).