loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Dostawa

Zamówienia wysyłamy w dni robocze w ciągu 24 godzin od zakupu (zamówienia z zaksięgowaną płatnością lub z płatnością za pobraniem)

.

Przelew

Pocztex Kurier48 - 11 zł

Pocztex Kurier48 odbiór w punkcie (Eprzesyłka) - 8 zł

Kurier DHL - 16 zł

Paczkomat - 10 zł

Paczkomat KRA11MP - 4 zł

Paczkomat KRA120 - 4 zł

Listy polecone - od 7 zł

.

Za pobraniem

Pocztex Kurier48 - 15 zł

Pocztex Kurier48 odbiór w punkcie (Eprzesyłka) - 14 zł

Kurier DHL - 20 zł

.

Więcej

Płatność

Dostępne formy płatności:

.

* Przelew tradycyjny - Alior, Inteligo

* Za pobraniem

* Płatności online:


przelewy24

FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

W chwili obecnej nie ma takiej możliwości. Choć siedziba działalności jest w Krakowie nie posiadamy tutaj magazynu z towarem ani punktu stacjonarnego. Realizujemy wyłącznie wysyłki z magazynu zlokalizowanego poza Krakowem.

2. Czy oferowane produkty są oryginalne?

Wszystkie oferowane produkty są w 100% oryginalne, nabyte od sprawdzonych dostawców w legalny sposób udokumentowany odpowiednimi, wymaganymi przez prawo dokumentami. Naszą działalność w branży kosmetycznej prowadzimy od 2005 roku. Gdyby przedmiotem sprzedaży były podróbki nasza działalność dawno zniknęłaby z rynku, sprzedaż podróbek jest przestępstwem.

3. Dlaczego ceny są dużo niższe niż w perfumeriach stacjonarnych?

Perfumerie stacjonarne ponoszą olbrzymie koszty związane z wynajmem lokali w galeriach handlowych i centrach miast, zatrudnieniem rzeszy pracowników obsługi, ochrony, administracji, udziałem w kampaniach reklamowych w mediach. W związku z tym stosują wysoką marżę aby te koszty pokryć. Nasza działalność oparta o sprzedaż internetową nie generuje takich kosztów. Możemy zatem stosować o wiele niższą marżę.

4. Jaki jest koszt przesyłki?

Dokładne i aktualne koszty przesyłki opisane są w zakładce "Koszty wysyłki, czas dostawy" w stopce strony.

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, wystawiamy faktury Vat. Jeśli faktura jest potrzebna wystarczy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję "faktura Vat" i podać odpowiednie dane do faktury. Jeśli w zamówieniu nie ma zaznaczonej opcji "faktura Vat" do zamówienia wystawiamy paragon fiskalny dołączany do przesyłki.

6. W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Najczęściej kurierzy pracują w godz. 9-17. Warto więc w zamówieniu podać adres, pod którym przebywają Państwo w tym czasie. Może to być adres domowy, do pracy lub zaufanej osoby trzeciej.

7. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

W zależności od wybranej firmy doręczającej czas oczekiwania wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania przez nas paczki. Dokładnie opisane jest to w zakładce "Koszty wysyłki, czas dostawy" w stopce strony. Zamówienia złożone do godziny 12.00 (za pobraniem oraz z zaksięgowaną płatnością) wysyłamy w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 12.00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

8. Czy wszystkie produkty oferowane na stronie są dostępne?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne od ręki (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).

9. Czy ceny podlegają negocjacjom?

W przypadku zakupów detalicznych podane ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacjom. Zarejestrowani w sklepie stali Klienci mogą jednak po osiągnięciu w czasie odpowiedniego pułapu obrotu otrzymać stały rabat na zakupy w naszym sklepie.